A szolgáltatásminőség hatása a nemzetközi hallgatók lojalitására magyarországi felsőoktatási intézményekben = The influence of service quality on international students' loyalty in higher education institutions in Hungary [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Salem Omar T. O. Kiss Marietta |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Szolgáltatásminőség - felsőoktatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84779 |
Hasonló tételek
-
Szolgáltatásminőség a menedzsment tanácsadásban = Service quality in management consulting
Szerző: Schmuck Roland
Megjelent: (2018) -
International student expectations, perceived HEI quality, satisfaction and loyalty a proposed conceptual model /
Szerző: Kéri Anita
Megjelent: (2019) -
Exploring the relationship between student individual culture and service quality expectations in higher education
Szerző: Tsiligiris Vangelis, et al.
Megjelent: (2021) -
The impact of university students' character strengths on quality education in higher education [abstract] /
Szerző: Mar Thet Thet, et al.
Megjelent: (2024) -
A szakirodalmi ismeretek oktatásának módszerei a felsőoktatási intézményekben = The methods of instruction in the skills to get at sources of material in the institutions of higher education
Szerző: Németh Zsófia
Megjelent: (1966)