A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Lipták Lilla |
---|---|
Testületi szerző: | Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Infláció hatása - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/84770 |
Hasonló tételek
-
Investigating the effect of external reference prices' representation on consumer behavior with eye tracking method
Szerző: Lipták Lilla, et al.
Megjelent: (2022) -
The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness
Szerző: Jafarli Rufat
Megjelent: (2021) -
A külső referenciaárak hatása a fogyasztók árértékelésére és vásárlási döntésére
Szerző: Lipták Lilla
Megjelent: (2023) -
The consumer judgement of the price of the traditional foods
Szerző: Ferencz Árpád, et al.
Megjelent: (2014) -
A külső referenciaárak megjelenítésének fogyasztói árértékelésre és döntésre gyakorolt hatásának szemkamerás vizsgálata
Szerző: Lipták Lilla, et al.
Megjelent: (2023)