A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lipták Lilla
Testületi szerző: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Infláció hatása - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/84770
LEADER 01150naa a2200229 i 4500
001 acta84770
005 20240513085924.0
008 240503s2023 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-306-960-8 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
041 |a eng 
100 1 |a Lipták Lilla 
245 1 2 |a A külső referenciaárak hatása a fogyasztókra inflációs környezetben = The impact of external reference prices on consumers in an inflationary environment   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Lipták Lilla 
260 |a Szegedi Tudományegyetem, Gazdaságtudományi Kar  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 203-204 
490 0 |a Reziliens marketing : válaszok változó kihívásokra 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Fogyasztói magatartás - előadáskivonat, Infláció hatása - előadáskivonat 
711 |a Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia  |c Szeged  |d 2023. augusztus 23-25. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/84770/1/reziliens_marketing_2023_203-204.pdf  |z Dokumentum-elérés