Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?
Elmentve itt :
Testületi szerző: | Nonbusiness Marketing Workshop |
---|---|
További közreműködők: | Hetesi Erzsébet |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
SZTE Gazdaságtudományi Kar
Szeged
2023
|
Sorozat: | Nonbusiness Marketing Workshop
|
Kulcsszavak: | Marketing - tanulmányok, Versenyképesség - tanulmányok |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/83429 |
Hasonló tételek
-
Értelmezhető-e a marketing csere nélkül? a csere szerepe a nonbusiness marketingben a politikai marketing példáján keresztül = Can marketing be interpreted without exchange? : the role of exchange in nonbusiness marketing through the example of political marketing /
Szerző: Honti Tamás
Megjelent: (2023) -
Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban
Megjelent: (2017) -
Új trendek a közszolgáltatás menedzsmentben a remunicipalizáció /
Szerző: Hegedűs Szilárd, et al.
Megjelent: (2020) -
Új törekvések a nonbusiness marketing oktatásában lehetséges? /
Szerző: Kéri Anita, et al.
Megjelent: (2019) -
A nonbusiness marketing jelentősége a vállalatok életében
Szerző: Varga Andor
Megjelent: (2015)