Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Testületi szerző: Nonbusiness Marketing Workshop
További közreműködők: Hetesi Erzsébet
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: SZTE Gazdaságtudományi Kar Szeged 2023
Sorozat:Nonbusiness Marketing Workshop
Kulcsszavak:Marketing - tanulmányok, Versenyképesség - tanulmányok
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/83429
LEADER 00880naa a2200217 i 4500
001 acta83429
005 20240209081108.0
008 231220s2023 hu o 100 hun d
020 |a 978-963-306-955-4 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
245 0 0 |a Megváltozik-e a nonbusiness marketing szerepe a globális trendek hatásaira?  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |a SZTE Gazdaságtudományi Kar  |b Szeged  |c 2023 
300 |a 118 
490 0 |a Nonbusiness Marketing Workshop 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Marketing - tanulmányok, Versenyképesség - tanulmányok 
700 0 1 |a Hetesi Erzsébet 
711 |a Nonbusiness Marketing Workshop  |c Szeged  |d 2023. március 23. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/83429/1/nonbusiness_workshop_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés