Élelmiszerminőség és marketing
Elmentve itt :
Szerző: | Strecker Otto |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
1991
|
Sorozat: | Élelmiszervizsgálati közlemények
37 No. 4 |
Kulcsszavak: | Minőségszabályozás - élelmiszeripari termékek, Marketing, Élelmiszerminőség |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/80401 |
Hasonló tételek
-
Élelmiszerek minőségalakulása 1987-ben a hatósági élelmiszerminőség-ellenőrzés megállapításai alapján
Szerző: Molnár Pál
Megjelent: (1988) -
Élelmiszerek minőségalakulása 1986-ban a hatósági élelmiszerminőség-ellenőrzés megállapításai alapján
Szerző: Molnár Pál
Megjelent: (1987) -
A hagyományos és tájjellegű élelmiszerek ismertségének fokozása a közösségi marketing eszközeivel
Szerző: Popovics Anett
Megjelent: (2005) -
A study of products for diabetics and weight-watchers found on the Finnish market
Szerző: Kuusi Taina, et al.
Megjelent: (1974) -
Extenzográfos minősítés a nemzetközi búzapiacon = Extensigraphical qualification on the international wheat market
Szerző: Pongráczné Barancsi Ágnes, et al.
Megjelent: (2010)