Hátrányos helyzetű tanulók otthoni tanulása a jelenléti és a távolléti oktatás idején
A világméretű járvány kitörését követően a neveléstudományi vizsgálatok célkeresztjébe került a digitális – más kifejezéssel online vagy távolléti – oktatás, elsősorban didaktikai, oktatás- és nevelésszociológiai aspektusból. Utóbbi kutatásokban a család, a családi háttér, a szülői bevonódás a koráb...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Engler Ágnes Antal István Markos Valéria Trásy Lilla Pári András |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Intézet, Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Bizottsága
Szeged
2021
|
Sorozat: | Új kutatások a neveléstudományokban
14 Új kutatások a neveléstudományokban 2021 : a neveléstudomány válaszai a jövő kihívásaira 14 |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzetű fiatalok - nevelés, Digitális oktatás - módszer, Oktatás - számítógép alkalmazása |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78915 |
Hasonló tételek
-
Hátrányos helyzetű térségekben tanuló általános iskolások távolléti oktatással kapcsolatos attitűdjeire ható tényezők
Szerző: Kovács Karolina Eszter, et al.
Megjelent: (2022) -
Hátrányos helyzetű tanulók szövegértése
Szerző: Tóth Gizella Ildikó
Megjelent: (2015) -
Számítógéppel segített oktatás hatása hátrányos helyzetű tanulók motivációjára
Szerző: Molnár Éva
Megjelent: (2006) -
Drámapedagógia a hátrányos helyzetű tanulók integrációjában
Szerző: Lukac Lilla
Megjelent: (2011) -
Hátrányos helyzetű tanulók oktatása módszertani lehetőségek. /
Szerző: Viplak Máté
Megjelent: (2013)