A zenetanulás szocio-emocionális transzferhatásai tanulási zavarral küzdő diákok körében
A tanulási zavar, mint jellegzetes információfeldolgozási sajátosság, egy életen át tartó nehezítő tényezőként van jelen az érintetteknél. A kognitív működés atipikus jellege mellett negatívan befolyásol olyan pszichológiai erőforrásokat is mint a motiváció, én-hatékonyság és megküzdőképesség. Ezek...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kiss Flóra Olajos Tímea |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
SZTE BTK Pszichológiai Intézet
Szeged
2022
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
9 No. 1 |
Kulcsszavak: | Zenei nevelés, Tanulási zavarok, Pszichológia, Tanulói énhatékonyság, Motiváció - iskolai |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/78380 |
Hasonló tételek
-
Tanulási zavarral küzdő tanulók
Szerző: Somogyiová Marcela
Megjelent: (2008) -
Mozgásfejlesztés tanulási zavarral küzdő gyerekek esetében
Szerző: Pinczésné Palásthy Ildikó
Megjelent: (2006) -
Fejlesztő gyakorlatok tanulási zavarral küzdő gyermekek számára
Szerző: Pinczésné Palásthy Ildikó
Megjelent: (2006) -
Az emocionális sírás és korrelátumai
Szerző: Oláh Adrienn Réka
Megjelent: (2017) -
Tanulási zavarral küzdő gyermekek iskolai kötődése és eredményessége
Szerző: Paulinusz Ágnes
Megjelent: (2013)