Assessing influential factors of school performance in children and adolescents [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Rodrigues de Oliveira Olney |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Iskolai teljesítmény - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77381 |
Hasonló tételek
-
Assessment, self-esteem and educational performance
Szerző: Rodrigues de Oliveira Olney
Megjelent: (2019) -
The role of online activities and academic performance in Indian adolescents' eating disorders a cross-sectional study : [absztrakt] /
Szerző: Kiss Hedvig, et al.
Megjelent: (2022) -
Reading strategies and reading performances of young adolescents in Kazakhstan [absztrakt] /
Szerző: Akhmetova Aigul, et al.
Megjelent: (2022) -
Validation and psychometric properties of the sense of coherence scale in a Hungarian child and adolescent sample
Szerző: Rodrigues de Oliveira Olney, et al.
Megjelent: (2024) -
A sex-stratified multiple regression on Jordanian adolescents’ life satisfaction using different elements of school climate
Szerző: Alshammari Abdullah Saber, et al.
Megjelent: (2022)