Online assessment of combinatorial reasoning among second grade students [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Pásztor Attila Molnár Gyöngyvér Csapó Benő |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Iskolai értékelés - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77355 |
Hasonló tételek
-
Online Assessment of Scientific Reasoning Skills and Motivation to Learn Science among Grade 5 and 7 Students in Northern Namibia
Szerző: Kambeyo Linus, et al.
Megjelent: (2019) -
Assessing Indonesian student inductive reasoning Rasch analysis /
Szerző: Soeharto Soeharto, et al.
Megjelent: (2022) -
Inductive and combinatorial reasoning in international educational context assessment, measurement invariance, and latent mean differences /
Szerző: Wu Hao, et al.
Megjelent: (2022) -
Online Assessment and Game-Based Development of Inductive Reasoning
Szerző: Pásztor Attila, et al.
Megjelent: (2022) -
Development of inductive reasoning in students across school grade levels
Szerző: Van Vo De, et al.
Megjelent: (2020)