Mathematics-related beliefs and technology a study among senior high school students in an Indonesian Context : [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hidayatullah Achmad Csíkos Csaba |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Természettudományos nevelés - Indonézia - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77341 |
Hasonló tételek
-
Mathematics Related Belief System and Word Problem-Solving in the Indonesian Context
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2022) -
Students’ Mathematics-Related Beliefs and Academic Performance Cross-Sectional Studies in Indonesia /
Szerző: Hidayatullah Achmad
Megjelent: (2024) -
The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2024) -
The dimensionality of personal beliefs; the investigation of beliefs based on the field study
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2023) -
Exploring the association between satisfaction, socio-demographic characteristics of learners and self-efficacy beliefs the mediating role of online self-regulated learning : [abstract] /
Szerző: Hidayatullah Achmad, et al.
Megjelent: (2023)