A tanulmányi reziliencia és a lemorzsolódás kapcsolatának vizsgálata a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral élő hallgatók körében [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Müller Vanessa Pikó Bettina |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (18.) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2022
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
18 |
Kulcsszavak: | Lemorzsolódás - felsőoktatás - előadáskivonat, Sikeresség - felsőoktatás - előadáskivonat, Iskolai kudarc - előadáskivonat, Figyelemzavar - felsőoktatás - előadáskivonat, Hiperaktivitás - felsőoktatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/77322 |
Hasonló tételek
-
Lemorzsolódás vagy bennmaradás? A felsőoktatásban tanuló figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) élő fiatal felnőttek helyzete
Szerző: Müller Vanessa
Megjelent: (2022) -
A digitális eszközhasználat és a felsőoktatási lemorzsolódás összefüggései a felnőttkori figyelemhiányos hiperaktivitás tüneteivel
Szerző: Müller Vanessa
Megjelent: (2022) -
Figyelemhiányos-hiperaktivitás zavar (ADHD) családi rizikótényezőinek vizsgálata klinikai mintán
Szerző: Bata Júlia
Megjelent: (2014) -
Láthatatlanul az alapvonal mögött a figyelemhiányos hiperaktivitás zavarral (ADHD) élő felnőttek helyzete a felsőoktatásban /
Szerző: Müller Vanessa
Megjelent: (2020) -
A gyermekkori figyelemhiányos/hiperaktivitás zavar (ADHD) tünettani és video-pupillometriás vizsgálata
Szerző: Nagyová Katarina
Megjelent: (2006)