The mode and scale measurement impact in a consumer behaviour survey [absztrakt] /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Manzoni Andrea
Biffignandi Silvia
Marino Alberto
Testületi szerző: Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Universitas Szeged Press Szeged 2009
Sorozat:Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás - mérés - előadáskivonat
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/77203
LEADER 01131naa a2200241 i 4500
001 acta77203
005 20221122115125.0
008 221122s2009 hu o 1|| eng d
020 |a 978-963-88468-3-9 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Manzoni Andrea 
245 1 4 |a The mode and scale measurement impact in a consumer behaviour survey   |h [elektronikus dokumentum] :  |b [absztrakt] /  |c  Manzoni Andrea 
260 |a Universitas Szeged Press  |b Szeged  |c 2009 
300 |a 182 
490 0 |a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a Fogyasztói magatartás - mérés - előadáskivonat 
700 0 1 |a Biffignandi Silvia  |e aut 
700 0 1 |a Marino Alberto  |e aut 
711 |a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference  |c Szeged  |d 2009. november 19-21. 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77203/1/challenges_for_analysis_of_the_economy_182.pdf  |z Dokumentum-elérés