|
|
|
|
LEADER |
01124naa a2200229 i 4500 |
001 |
acta77059 |
005 |
20221115114241.0 |
008 |
221115s2009 hu o 1|| eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-88468-3-9
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
1 |
|
|a Wendler Tilo
|
245 |
1 |
2 |
|a A statistical approach to assess IT-consumer satisfaction
|h [elektronikus dokumentum] :
|b developing indices using structural equation modelling : [absztrakt] /
|c Wendler Tilo
|
260 |
|
|
|a Universitas Szeged Press
|b Szeged
|c 2009
|
300 |
|
|
|a 17
|
490 |
0 |
|
|a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress : abstract book
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
650 |
|
4 |
|a Szociológia
|
695 |
|
|
|a Információs technológia - előadáskivonat, Statisztika - előadáskivonat
|
711 |
|
|
|a Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference
|c Szeged
|d 2009. november 19-21.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/77059/1/challenges_for_analysis_of_the_economy_017.pdf
|z Dokumentum-elérés
|