A fogalmi fejlődés kutatási eredményeinek hasznosítása az oktatás fejlesztésében
The transformation of social expectations toward schooling, the change in the understanding of knowledge, the emergence of developmental tasks focusing on key competencies in curricula all call for a renewal in education, regarding approach, contents and methods alike. This paper provides theoretica...
Elmentve itt :
Szerző: | Korom Erzsébet |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
JATEPress
Szeged
2008
|
Sorozat: | Bölcsészműhely
Bölcsészműhely, 2007 |
Kulcsszavak: | Oktatási módszer |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75718 |
Hasonló tételek
-
A fogalmi fejlődés nyomon követésének lehetőségei az iskolában
Szerző: Korom Erzsébet
Megjelent: (2006) -
Az országos kompetenciamérések eredményeinek intézményi hasznosítása
Szerző: Papp Gyöngyi
Megjelent: (2009) -
Az iskolakísérlet szerepe a közoktatási rendszer fejlesztésében
Szerző: Komlóssy Ákos
Megjelent: (1983) -
Az országos kompetenciamérés eredményeinek hasznosítása - vezetői szemmel
Szerző: Liptákné Czakó Karola Ildikó
Megjelent: (2013) -
A fogalmi struktúrák szemléltetésének hatáselemzése Rotációs kísérlet adatainak számítógéppel végzett többváltozós összefüggésvizsgálata /
Szerző: Hunya Péterné
Megjelent: (1983)