Az érzelmek hatása az implicit szekvenciatanulásra és a konszolidációra

A jelen vizsgálatban egy módosított szekvenciatanulási feladatot használtunk, amelyben negatív és semleges képek szerepeltek háttérként azzal a céllal, hogy megvizsgálhassuk az érzelmek hatását az implicit tanulásra. Az is fontos kérdés volt, hogy az alvás modulálja-e a negatív és semleges képek tan...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Lengyel Fanni
Janacsek Karolina
Csifcsák Gábor
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: SZTE BTK Pszichológiai Intézet Szeged 2013
Sorozat:Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2013
Kulcsszavak:Pszichológia, Érzelem, Tanulás, Alvás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/75379

Hasonló tételek