Az érzelmek hatása az implicit szekvenciatanulásra és a konszolidációra
A jelen vizsgálatban egy módosított szekvenciatanulási feladatot használtunk, amelyben negatív és semleges képek szerepeltek háttérként azzal a céllal, hogy megvizsgálhassuk az érzelmek hatását az implicit tanulásra. Az is fontos kérdés volt, hogy az alvás modulálja-e a negatív és semleges képek tan...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Lengyel Fanni Janacsek Karolina Csifcsák Gábor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
SZTE BTK Pszichológiai Intézet
Szeged
2013
|
Sorozat: | Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2013 |
Kulcsszavak: | Pszichológia, Érzelem, Tanulás, Alvás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75379 |
Hasonló tételek
-
A tudatos jelenlét hatása az implicit szekvenciatanulásra
Szerző: Holczer Adrienn, et al.
Megjelent: (2015) -
Az öregedés hatása az implicit készségek konszolidációjára
Szerző: Janacsek Karolina, et al.
Megjelent: (2010) -
A negatív valenciájú vizuális ingerek érzelmi hatása az implicit készségtanulásra és konszolidációra
Szerző: Lengyel Fanni
Megjelent: (2013) -
Az alvás alatt bemutatott illatok hatása a deklaratív emlékezeti konszolidációra [absztrakt] /
Szerző: Bense Orsolya
Megjelent: (2016) -
A major depresszív epizód hatása a munkamemóriára és az implicit szekvenciatanulásra
Szerző: Borbély-Ipkovich Emőke
Megjelent: (2014)