A reklámszlogenek előfeszítő hatása

Jelen kutatás célja a szemantikai előfeszítés, más néven priming hatásának kimutatása volt reklámszlogenek esetében. Feltételezésem szerint a közismert reklámszlogenek előhangolják a reklámozott termékkel kapcsolatos szavakat, míg ez a hatás nem mutatható ki a reklámhoz nem kapcsolódó szavak esetébe...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Polgári Szilvia
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: Szegedi Egyetemi Kiadó, Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó Szeged 2010
Sorozat:Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2010
Kulcsszavak:Reklám, Szlogen, Pszichológia
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/75356

Hasonló tételek