Vak diákok iskolai integrációjának hatása a látó közösségre
Vizsgálatom célkitűzése, hogy képet kapjak az épek hozzáállásáról az integrált oktatással kapcsolatban. Kíváncsi voltam továbbá a vak diák osztályban betöltött szerepére, és arra, hogyan fogadják be ép társai. Ha jól be tud illeszkedni, akkor milyen tényezők (személyiségvonások, barátok, szülő stb.)...
Elmentve itt :
Szerző: | Pap Erika |
---|---|
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
SZTE Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
Szeged
2004
|
Sorozat: | Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2004 |
Kulcsszavak: | Fogyatékosság - látás, Esélyegyenlőség - oktatás, Integrált oktatás, Csökkent képességű gyermek oktatása, Pszichológia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75321 |
Hasonló tételek
-
Vak diákok iskolai integrációja hatásának vizsgálata magyar és angol mintán
Szerző: Pap Erika
Megjelent: (2006) -
Iskolai bántalmazás a diákok perspektívájából
Szerző: Siegler Anna
Megjelent: (2020) -
Az abszolút eszköz. A mobilkommunikáció közösségre gyakorolt hatása
Szerző: Berta Erzsébet
Megjelent: (2011) -
A holtakat látó írások a csépai halottlátóról
Megjelent: (2016) -
A tesztszorongás hatása az iskolai teljesítményre
Szerző: Roszik Dóra
Megjelent: (2022)