Vak diákok iskolai integrációjának hatása a látó közösségre

Vizsgálatom célkitűzése, hogy képet kapjak az épek hozzáállásáról az integrált oktatással kapcsolatban. Kíváncsi voltam továbbá a vak diák osztályban betöltött szerepére, és arra, hogyan fogadják be ép társai. Ha jól be tud illeszkedni, akkor milyen tényezők (személyiségvonások, barátok, szülő stb.)...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Pap Erika
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: SZTE Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó Szeged 2004
Sorozat:Szegedi pszichológiai tanulmányok
Szegedi pszichológiai tanulmányok : 2004
Kulcsszavak:Fogyatékosság - látás, Esélyegyenlőség - oktatás, Integrált oktatás, Csökkent képességű gyermek oktatása, Pszichológia
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/75321

Hasonló tételek