Az önértékelés és az énhatékonyság összefüggései a családi szocializácós tényezőkkel
A pozitív fiatalkori fejlődés elméleti kerete a sikeres fejlődéshez, kibontakozáshoz szükséges képességek és feltételek vizsgálatára összpontosít. Az 5C modell (Lerner, Almerigi, Theokas és Lerner, 2005) öt egyéni képességen keresztül ragadja meg a fejlődés lényegét, ezek közül az egyik az önbizalom...
Elmentve itt :
Szerző: | Lőrincz Anna Kata |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
6-7 No. 1 |
Kulcsszavak: | Családi nevelés, Szocializáció, Pszichológia, Önértékelés, Énhatékonyság - iskoláskor |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75171 |
Hasonló tételek
-
Az énhatékonyság szerepe a tanulói sikerességben [absztrakt] /
Szerző: Nagyné Hegedűs Anita
Megjelent: (2023) -
Testkép, önértékelés és énhatékonyság a szépségiparban
Szerző: Kresznerits Szilvia
Megjelent: (2014) -
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
Az iskolai énhatékonyság, az iskolai jóllét és a szociális kommunikáció kapcsolata [absztrakt] /
Szerző: Ladányi Éva
Megjelent: (2022) -
Az általános énhatékonyság, az önértékelés és a vonásszorongás összefüggései a szexuális énhatékonysággal nők esetében
Szerző: Juhász Nóra
Megjelent: (2014)