Eltérő téves emlékezeti paradigmák hatásának vizsgálata kisgyermek- illetve serdülőkorban
A kutatás célja a Deese-Roediger-McDermott (1995) paradigma, valamint a félrevezető információ paradigma téves emlékezetre gyakorolt hatásának vizsgálata volt kisgyermekek és serdülők körében. A kísérletben 45 fő, az általános iskola 2. osztályába járó 7-8 éves gyermek (M = 7,56 év, SD = 0,50) és 45...
Elmentve itt :
Szerző: | Kránitz Ildikó |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2016
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
3 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pszichológia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75148 |
Hasonló tételek
-
Eltérő téves emlékezeti paradigmák hatásának vizsgálata kisgyermek-, illetve serdülőkorban
Szerző: Kránitz Ildikó
Megjelent: (2016) -
Paradigmák paradoxonai
Szerző: Deák Ernő
Megjelent: (1994) -
Az alvás alatt bemutatott illatok hatása a deklaratív emlékezeti konszolidációra [absztrakt] /
Szerző: Bense Orsolya
Megjelent: (2016) -
Önismeret és pályaválasztás serdülőkorban
Szerző: Debrey Attila
Megjelent: (1993) -
Az összetett szavak feldolgozásának kapcsolata az emlékezeti folyamatokkal serdülő- és felnőttkorban
Szerző: Heilmann Ágnes, et al.
Megjelent: (2013)