A kontextusfüggő imlicit tanulás modalitásainak vizsgálata perceptuális és motoros faktorok /

A „contextual cueing” paradigma az implicit tanulás új kutatási módszere, melynek során a személyek mind motoros, mind perceptuális faktorokra támaszkodnak. Kutatásunkban a paradigma egy általunk módosított változatát használtuk, hogy megvizsgáljuk, a perceptuális vagy a motoros modalitás dominál-e...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Belucz Judit
Bertók Ildikó Barbara
Csomós Debóra
Farkas Dávid
Léh Noémi
Hallgató Emese
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: 2014
Sorozat:Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok 1 No. 1
Kulcsszavak:Pszichológia, Tanulás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/75133

Hasonló tételek