A kontextusfüggő imlicit tanulás modalitásainak vizsgálata perceptuális és motoros faktorok /
A „contextual cueing” paradigma az implicit tanulás új kutatási módszere, melynek során a személyek mind motoros, mind perceptuális faktorokra támaszkodnak. Kutatásunkban a paradigma egy általunk módosított változatát használtuk, hogy megvizsgáljuk, a perceptuális vagy a motoros modalitás dominál-e...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Belucz Judit Bertók Ildikó Barbara Csomós Debóra Farkas Dávid Léh Noémi Hallgató Emese |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2014
|
Sorozat: | Impulzus : szegedi pszichológiai tanulmányok
1 No. 1 |
Kulcsszavak: | Pszichológia, Tanulás |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75133 |
Hasonló tételek
-
Implicit tanulás és a modern ideomotoros elmélet
Szerző: Hallgató Emese
Megjelent: (2012) -
Implicit emlékezet és implicit tanulás gátlási folyamatok az emlékezésben /
Szerző: Hallgató Emese
Megjelent: (2012) -
Placebohatás implicit tanulás esetén
Szerző: Szabó Hangya Lilla, et al.
Megjelent: (2013) -
Implicit szekvencia tanulás inter-stimulus intervallum és szubjektív élmény /
Szerző: Lukács Gáspár, et al.
Megjelent: (2014) -
A rövid távú emlékezet és a munkamemória mérőeljárásai
Szerző: Hallgató Emese
Megjelent: (2012)