The growth of influencer marketing a comparison of TikTok and Instagram /
Social media has changed our day to day life in so many aspects, and especially with COVID19 forcing people to stay at home, the use of the internet and platforms has increased dramatically. We now use social media for communication, learning, entertainment, and even for work purposes. There has bee...
Elmentve itt :
Szerző: | Al-Zoubi Munif Mohammed |
---|---|
Testületi szerző: | The European Union’s contention in the reshaping global economy (2022) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2022
|
Sorozat: | Proceedings of the European Union’s Contention in the Reshaping Global Economy
|
Kulcsszavak: | Számítógép-hálózat - Internet, Média - közösségi, Marketing, Tömegkommunikáció - 21. sz., Információs társadalom - kommunikáció |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/eucrge.2022.21 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/75085 |
Hasonló tételek
-
Se Fellini, se TikTok? a diákok és tanárok lehetséges generációs kompromisszuma a film- és médiafogyasztást illetően - egy személyes példa a gyakorlatból : [absztrakt] /
Szerző: Erdélyi Eszter
Megjelent: (2023) -
Institutional areas of the market economy and their contribution to the growth and performance of economies
Szerző: Farkas Beáta
Megjelent: (2011) -
Az interaktív televízió marketing aspektusai
Szerző: Gyarmatiné Bányai Edit, et al.
Megjelent: (2009) -
Influencer politika az Instagramon [absztrakt] /
Szerző: Csiby Fruzsina
Megjelent: (2019) -
Az SZTE Móra Ferenc Szakkollégium Űrmakettezés szakkörének menedzselési és marketing tapasztalatai [absztrakt] /
Szerző: Kozma Klaudia, et al.
Megjelent: (2023)