Identitásképzés és történeti emlékezet dualizmus kori tanítóképzős neveléstörténeti tankönyveinkben

A dualizmus kori neveléstörténeti tankönyveinket számos vonásuk kapcsolja a magyar neveléstörténet-írás más korszakaiban született tankönyvekhez (Nóbik, 2017). Van azonban két olyan vonásuk, amelyek, ha nem is kizárólagosan erre a korszakra jellemzőek, de előfordulásuk ebben az időszakban a legerőse...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Nóbik Attila
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szeged 2021
Sorozat:Módszertani közlemények 61 No. 3
Kulcsszavak:Neveléstörténet, Tanítóképzés - Magyarország - 19. sz.
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/74842

Hasonló tételek