Identitásképzés és történeti emlékezet dualizmus kori tanítóképzős neveléstörténeti tankönyveinkben
A dualizmus kori neveléstörténeti tankönyveinket számos vonásuk kapcsolja a magyar neveléstörténet-írás más korszakaiban született tankönyvekhez (Nóbik, 2017). Van azonban két olyan vonásuk, amelyek, ha nem is kizárólagosan erre a korszakra jellemzőek, de előfordulásuk ebben az időszakban a legerőse...
Elmentve itt :
Szerző: | Nóbik Attila |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
61 No. 3 |
Kulcsszavak: | Neveléstörténet, Tanítóképzés - Magyarország - 19. sz. |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74842 |
Hasonló tételek
-
Normalitás és abnormalitás neveléstörténeti tankönyveinkben
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2015) -
Tanítóképzős neveléstörténeti tankönyveink a dualizmus korában
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2017) -
Közösségek és identitások a magyar neveléstörténeti tankönyvekben [absztrakt] /
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2023) -
A dualizmus-kori pedagógiai közélet jellemzői a Család és Iskola példáján
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2014) -
A protestantizmus képe a magyar neveléstörténeti tankönyvekben
Szerző: Nóbik Attila
Megjelent: (2018)