Az employer branding és a stresszkezelés szerepe a z generációs fiatalok foglalkoztatásában
A munkáltatók sikerének kulcsa a munkaerőben, mint termelési tényezőben rejlik. A nemzetgazdasági mutatók tükrében látható, hogy a vállalatok számos nehézséggel küzdenek a HRM területén. Ilyen a képzett munkaerő iránti túlkereslet és az elöregedő társadalom negatív következményei. A helyzetet tovább...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Békési Nóra Szűcs Róbert Sándor |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2021
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
16 No. 1-2 |
Kulcsszavak: | Munkaerő-gazdálkodás - vállalati, Munkalélektan |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/jtgf.2021.1-2.69-77 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74773 |
Hasonló tételek
-
Az Employer Branding helyzete Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Kovács Kata
Megjelent: (2017) -
Employer Branding, avagy miként vonzzuk be az X és a Z generációs munkavállalókat?
Szerző: Lévai Anett
Megjelent: (2023) -
Z generáció és a mobiltelefon
Szerző: Vincze Dalma
Megjelent: (2015) -
Internal Employer Branding A Key to Employee Engagement /
Szerző: Ben Ettoumi Salma
Megjelent: (2022) -
Brands, networks, communities How brand names are wired in the mind /
Szerző: Kovács László, et al.
Megjelent: (2022)