A Digitális alapú alprogram innovatív módszertana
The digitalization-related pillar of the Complex Basic Program seeks to facilitate the digital transformation process at the institutional level via the organisation of further training programs for in-service teachers and mentored innovation schemes. The design process of the respective com prehens...
Elmentve itt :
Szerző: | Racsko Réka |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
60 No. 2 |
Kulcsszavak: | Oktatásügy - prognosztika, Információs társadalom, Digitális technika, Infokommunikáció, Tanulási környezet - elektronikus, Digitális oktatás - módszer, Információs technológia - oktatás, Pedagógia - módszer, Informatika |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74597 |
Hasonló tételek
-
Az Életgyakorlat-alapú alprogram módszertana
Szerző: Czövek Andrea, et al.
Megjelent: (2020) -
A Testmozgásalapú alprogram a Komplex Alapprogramban
Szerző: Lívják Emília
Megjelent: (2020) -
Digitális átállás az oktatásban
Szerző: Racsko Réka
Megjelent: (2017) -
A kompetencia alapú kiválasztás módszertana Az Értékelő Központ elméleti és gyakorlati megközelítése /
Szerző: Barna István
Megjelent: (2021) -
Portfólió - Digitális adatvédelem
Szerző: Racskó Tamás
Megjelent: (2022)