Creativity in higher education through the flow channel
In our study, we present the importance of creativity and its possible rebuilding into education. We also consider it important to examine Group Flow, because in education, group synchronicity and its combined use in enhancing creativity is important for students entering the labour market to be awa...
Elmentve itt :
Szerző: | Dominek Dalma Lilla |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2021
|
Sorozat: | Belvedere Meridionale
33 No. 4 |
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Digitális oktatás - módszer, Távoktatás - módszer, Számítógép-hálózat - Internet - oktatás, Információs technológia - oktatás - módszer, Oktatás - számítógép alkalmazása |
doi: | 10.14232/belv.2021.4.1 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/74216 |
Hasonló tételek
-
Creative educational outcomes through extracurricular musical activities
Szerző: Vidulin Sabina
Megjelent: (2016) -
Dominek-féle Tanulási Flow Kérdőív = The Dominek Learning Flow Questionnaire
Szerző: Dominek Dalma Lilla
Megjelent: (2023) -
FLOW, avagy játékos kommunikáció a múzeumokban az élménycentrikus /
Szerző: Dominek Dalma Lilla
Megjelent: (2020) -
Effects of motivation on creativity in the art and design education
Szerző: Kadyirov Timur, et al.
Megjelent: (2024) -
Entrepreneurship education in higher education possibilities and expectations : [abstract] /
Szerző: Imre-Tóth Mónika, et al.
Megjelent: (2012)