Motivations of brand avoidance
Present study demonstrates the widely known and debated consumer-brand relationship, particularly focusing on the phenomenon of brand avoidance. However, the traditional consumer researches focus predominantly on the consumer loyalty, the examination of negative consumer-brand relationship is actual...
Elmentve itt :
Szerző: | Tamasits Dóra |
---|---|
Testületi szerző: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | The Challenges of Analyzing Social and Economic Processes in the 21st Century
|
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Marketing, Reklám, Márkanév |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/casep21c.19 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72042 |
Hasonló tételek
-
Branding textbook /
Szerző: Prónay Szabolcs
Megjelent: (2019) -
Brands, networks, communities How brand names are wired in the mind /
Szerző: Kovács László, et al.
Megjelent: (2022) -
Controversies in online brand communities a multifaceted story : [abstract] /
Szerző: Maha Hettiarachchige Asheen Heranga Hettiarachchi, et al.
Megjelent: (2023) -
Az Employer Branding helyzete Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Kovács Kata
Megjelent: (2017) -
Regional peculiarities in consumers' leisure-time activities, consumer- and brand-preferences [abstract] /
Szerző: Veres Zoltán, et al.
Megjelent: (2012)