A felsőfokú számviteles képzésben zajló oktatás fejlesztés értékelése hallgatói megkérdezések alapján
A felsőfokú oktatás modernizálása és az erre a célra kapott Uniós források hatékony felhasználása, alapvető elvárás. Célom értékelni az elvégzett fejlesztési munkát és kijelölni a további feladatokat a több irányból megfogalmazódó követelmények, a fejlesztési módszerek, a hatékonyság mérésére szolgá...
Elmentve itt :
Szerző: | Mikáczó Éva |
---|---|
Testületi szerző: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2020
|
Sorozat: | Társadalmi és gazdasági folyamatok elemzésének kérdései a XXI. században
|
Kulcsszavak: | Felsőoktatás, Oktatásfejlesztés, Hatékonyság mérés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/tgfek21sz.7 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/72006 |
Hasonló tételek
-
Számítástechnika és informatika a képzésben
Szerző: Páris György
Megjelent: (1987) -
Fordított tanterem a közgazdasági képzésben [absztrakt] /
Szerző: Udvari Beáta
Megjelent: (2022) -
Programértékelés és hatáselemzés a felsőoktatási képzésben [absztrakt] /
Szerző: Székely Mózes
Megjelent: (2022) -
Lehetőségek az ápolói képzésben = Opportunities in nursing training [absztrakt] /
Szerző: Belsőné Fehér-Csanádi Mária
Megjelent: (2021) -
A spárga termelés bővülésének lehetőségei fogyasztói megkérdezések tükrében
Szerző: Kőröshegyi Béla
Megjelent: (2012)