A munkáltatói márka meghatározása és szlogen alapú értelmezése

A munkáltatói márka jelentősége növekvő napjainkban, ezért annak tudatos alakítása szervezeti típustól és mérettől függetlenül egyre inkább központi szerepbe kerül. A tanulmányban egyrészt arra kerestük a választ, hogy a munkáltatói márkát milyen szempontból értelmezhetjük, valamint milyen módon azo...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Dajnoki Krisztina
Héder-Rima Mária
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2020
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 15 No. 3-4
Kulcsszavak:Vezetés - vállalati, Munkaerő-gazdálkodás, Márkanév
Tárgyszavak:
doi:10.14232/jtgf.2020.3-4.93-106

Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/71786

Hasonló tételek