A munkáltatói márka meghatározása és szlogen alapú értelmezése
A munkáltatói márka jelentősége növekvő napjainkban, ezért annak tudatos alakítása szervezeti típustól és mérettől függetlenül egyre inkább központi szerepbe kerül. A tanulmányban egyrészt arra kerestük a választ, hogy a munkáltatói márkát milyen szempontból értelmezhetjük, valamint milyen módon azo...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Dajnoki Krisztina Héder-Rima Mária |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2020
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
15 No. 3-4 |
Kulcsszavak: | Vezetés - vállalati, Munkaerő-gazdálkodás, Márkanév |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/jtgf.2020.3-4.93-106 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/71786 |
Hasonló tételek
-
Munkáltatói márka Ideális munkahely az Y és Z generáció számára /
Szerző: Sziver Dóra
Megjelent: (2020) -
A regionális innovációs képesség értelmezése és számbavétele a tanulás-alapú gazdaságban
Szerző: Bajmócy Zoltán
Megjelent: (2008) -
Munkáltatói márka egy vállalat példáján keresztül
Szerző: Péter Réka
Megjelent: (2022) -
A magyarországi "város-régiók" versenyképességének értelmezése
Szerző: Horváth Sarolta Noémi
Megjelent: (2013) -
A munkáltatói márka vonzásában hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? /
Szerző: Szentesi Alexandra
Megjelent: (2021)