A településmarketing elhanyagolt küldetése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Lajos
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: SZTE Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszék Szeged 2004
Sorozat:40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke
Kulcsszavak:Településmarketing, Területfejlesztés
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/71701
LEADER 00830nab a2200205 i 4500
001 acta71701
005 20220502103157.0
008 210125s2004 hu o 0|| hun d
020 |a 963 460 378 5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Boros Lajos 
245 1 2 |a A településmarketing elhanyagolt küldetése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Boros Lajos 
260 |a SZTE Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszék  |b Szeged  |c 2004 
300 |a 79-88 
490 0 |a 40 éves a Szegedi Tudományegyetem Gazdaság- és Társadalomföldrajz Tanszéke 
650 4 |a Társadalomtudományok 
650 4 |a Társadalom- és gazdaságföldrajz 
695 |a Településmarketing, Területfejlesztés 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/71701/1/40_eves_a_szte_gtt_079-088.pdf  |z Dokumentum-elérés