A tanulói motiváció a 10-14 éves korosztály tanulói motivációjának összefüggései /
The present study analyzes the school motivation in a complex way. It is based on the hypothesis that the 10-14 age group consciously interprets their role in the educational process, their status is related to social change. Students are able to define their relationship to school, the factors that...
Elmentve itt :
Szerző: | Oláh Tibor |
---|---|
Testületi szerző: | Mester és kutatótanár (2019) (Budapest) |
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Módszertani közlemények
59 No. 2 |
Kulcsszavak: | Tanulói motiváció, Tanulás, Pedagógia |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/69075 |
Hasonló tételek
-
A tanulói lemorzsolódás empirikus vizsgálata elméleti és módszertani keretek /
Szerző: Fehérvári Anikó, et al.
Megjelent: (2020) -
Az énhatékonyság szerepe a tanulói sikerességben [absztrakt] /
Szerző: Nagyné Hegedűs Anita
Megjelent: (2023) -
Zenei műfajokról alkotott tanulói vélemények
Szerző: Földi Fanni, et al.
Megjelent: (2023) -
A szemléltetés hatása a tanulói munkákra 140 alkotás tanulságai
Szerző: Inges Dorottya
Megjelent: (2022) -
Tanulói, szülői és tanári nézetek a zene társadalmi megítéléséről
Szerző: Pintér Tünde Kornélia
Megjelent: (2021)