Assessing the effect of the perceived adequacy of social support on the subjective well-being of the elderly
Elmentve itt :
Szerzők: |
Zewude Girum Tareke Hercz Mária |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Tanulói kutatási stratégiák - nemzetközi összehasonlító vizsgálat - problémamegoldás - digitális értékelés - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/68957 |
Hasonló tételek
-
Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements
Szerző: Hercz Mária, et al.
Megjelent: (2019) -
Psychological Capital and Teacher Well-being The Mediation Role of Coping with Stress /
Szerző: Zewude Girum Tareke, et al.
Megjelent: (2021) -
The Teacher Well-Being Scale (TWBS) Construct validity, model comparisons and measurement invariance in an Ethiopian setting /
Szerző: Zewude Girum Tareke, et al.
Megjelent: (2022) -
Psychological Capital and Teacher Well-Being The Mediation Role of Coping with Stress and Work Task Motivation /
Szerző: Zewude Girum Tareke
Megjelent: (2023) -
Does Work Task Motivation Mediate the Relationship Between Psychological Capital and Teacher Well-being?
Szerző: Zewude Girum Tareke, et al.
Megjelent: (2024)