Az OTP Bank Nyrt. vállalati ügyfélkörének elemzése

Az elmúlt időszak gazdasági eseményei után a banki és vállalati szektor is kezd ismételten magára találni, ezért érdemes a bank és a vállalkozások kapcsolatát megvizsgálni. A vizsgálatainkat 2011-2016-os időszakra vetítve lineáris korrelációs együttható vizsgálattal elemezzük, hogy a különböző gazda...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Belovecz Mária
Ipacsné Gedei Beáta
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2019
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 14 No. 2
Kulcsszavak:Pénzügyi szolgáltatások - Magyarország, Hitelügy - Magyarország, Vállalkozás
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/67563

Hasonló tételek