A védjegyek szerepe, és fogyasztói megítélése

A jóléti társadalmakban, így hazánkban is, korábban soha nem látott termékmennyiség, és termék választék próbálja kielégíteni a már létező, vagy még meg sem született fogyasztói igényeket. Azonban a kínálat bővülésével a fogyasztói döntéshozatal megnehezedik. A termékválaszték, valamint a csomagolás...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Totth Gedeon
Kovács Ildikó
Mezőné Oravecz Titanilla Éva
Mucha László
Dokumentumtípus: Cikk
Megjelent: Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar Szeged 2019
Sorozat:Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok 14 No. 2
Kulcsszavak:Fogyasztói magatartás, Védjegy
Tárgyszavak:
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/67556

Hasonló tételek