A védjegyek szerepe, és fogyasztói megítélése
A jóléti társadalmakban, így hazánkban is, korábban soha nem látott termékmennyiség, és termék választék próbálja kielégíteni a már létező, vagy még meg sem született fogyasztói igényeket. Azonban a kínálat bővülésével a fogyasztói döntéshozatal megnehezedik. A termékválaszték, valamint a csomagolás...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Totth Gedeon Kovács Ildikó Mezőné Oravecz Titanilla Éva Mucha László |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar
Szeged
2019
|
Sorozat: | Jelenkori társadalmi és gazdasági folyamatok
14 No. 2 |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás, Védjegy |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/67556 |
Hasonló tételek
-
Pálinkafogyasztási szokások Magyarországon
Szerző: Mucha László, et al.
Megjelent: (2020) -
Robot pénzügyi tanácsadók fogyasztói megítélése [absztrakt] /
Szerző: Kolos Krisztina, et al.
Megjelent: (2023) -
A hazai méztermelés helyzete és változása 2000 és 2017 között
Szerző: Oravecz Titanilla, et al.
Megjelent: (2020) -
Fogyasztói tudatosság feltáró vizsgálata élelmiszervásárlás és felhasználás esetében [absztrakt] /
Szerző: Rimóczi Csilla, et al.
Megjelent: (2023) -
Feltáró kvalitatív kutatási eredmények az élelmiszerfogyasztói magatartás néhány aspektusának társadalmi megítéléséről és a fogyasztói szerepvállalásról Magyarországon [absztrakt] /
Szerző: Pólya Éva, et al.
Megjelent: (2023)