Kutatásalapú tanulásban részt vett egyetemi hallgatók írás-felfogása
Elmentve itt :
Szerzők: |
Pintér Henriett Molnár Pál |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Kutatásalapú tanulás - szövegalkotás-felfogás - tudományos írás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66243 |
Hasonló tételek
-
Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében
Szerző: Molnár Pál, et al.
Megjelent: (2018) -
Hálózatos technológiával segített, kutatásalapú tanulásban részt vett tanulóközösségek interakciós és kapcsolathálói, valamint a közös vizsgálódás hatásai felsőoktatási kurzuskörnyezetben
Szerző: Molnár Pál
Megjelent: (2016) -
Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban a SAILS projekt /
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2016) -
Értékelés a kutatásalapú természettudomány-tanulásban a SAILS projekt /
Szerző: Csapó Benő, et al.
Megjelent: (2016) -
A forrásokra építő tanuláscélú írás a forrásalapú írás /
Szerző: Pintér Henriett, et al.
Megjelent: (2017)