Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs a mixed methods study /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Orosz Gábor Purevjav Davaajav |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Tanári befogadás - természettudományi és matematikai oktatás - a tanárok szakmai fejlődése - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66239 |
Hasonló tételek
-
The relationships of background variables and teachers' perceptions of their professional knowledge and development needs
Szerző: Purevjav Davaajav, et al.
Megjelent: (2017) -
Language teachers' perceptions Professional development needs in Azerbaijan /
Szerző: Davaajav Purevjav, et al.
Megjelent: (2019) -
Examining the professional development of hungarian teachers in Romania
Szerző: Hégető Katalin, et al.
Megjelent: (2024) -
A pilot study of needs assessment for in-service teacher training
Szerző: Purevjav Davaajav, et al.
Megjelent: (2016) -
A comparison of teachers' opinions on professional ethics and morality A case of Mongolian and Kazakhstani teachers of English language /
Szerző: Davaajav Purevjav, et al.
Megjelent: (2019)