Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs a mixed methods study /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Orosz Gábor
Purevjav Davaajav
Testületi szerző: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2019
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 17
Kulcsszavak:Tanári befogadás - természettudományi és matematikai oktatás - a tanárok szakmai fejlődése - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/66239
LEADER 00856naa a2200193 i 4500
001 acta66239
005 20221108115324.0
008 200420s2019 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Orosz Gábor 
245 1 0 |a Exploring Hungarian science and mathematics teachers' professional development needs  |h [elektronikus dokumentum] :  |b a mixed methods study /  |c  Orosz Gábor 
260 |c 2019 
300 |a 70 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 17 
695 |a Tanári befogadás - természettudományi és matematikai oktatás - a tanárok szakmai fejlődése - előadáskivonat 
700 0 1 |a Purevjav Davaajav  |e aut 
710 |a Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/66239/1/pek_2019_070.pdf  |z Dokumentum-elérés