The role of time-on-task in explaining students’ performance in inductive reasoning Follow-up from grade 7 to grade 9 /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Kupiainen Sirkku Hotulainen Risto |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Érvelés fejlesztése - gondolkodási képességek - követéses vizsgálat - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66231 |
Hasonló tételek
-
The role of time-on-task in explaining students' performance in inductive reasoning follow-up from grade 4 to grade 5, and from grade 7 to grade 8 /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2018) -
The mediating role of time on task in explaining students' performance in figurative and numerical tasks of inductive reasoning
Szerző: Kupiainen Sirkku
Megjelent: (2016) -
The role of time on task in a test on inductive reasoning a follow-up from grade 1 to grade 2 /
Szerző: Kupiainen Sirkku, et al.
Megjelent: (2018) -
Development of inductive reasoning in students across school grade levels
Szerző: Van Vo De, et al.
Megjelent: (2020) -
Exploring students’ science motivation across grade levels and the role of inductive reasoning in science motivation
Szerző: Vo Van De, et al.
Megjelent: (2021)