Visual Rubrics for self-assessment
Elmentve itt :
Szerző: | Kárpáti Andrea |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Önértékelés - művészeti nevelés, Vizuális rubrikák - vizuális írástudás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66221 |
Hasonló tételek
-
Assessment of visual and verbal literacy
Szerző: Schnotz Wolfgang
Megjelent: (2010) -
An Assessment Tool for Visual Communication Skills A Case Study of School Children Aged 11-14 = 視覺傳播技能評量工具:11 至 14 歲學童案例研究 /
Szerző: Biró Ildikó, et al.
Megjelent: (2020) -
The common European framework of reference for visual literacy and current assessment practices in arts and design education
Szerző: Kárpáti Andrea
Megjelent: (2016) -
Assessment, self-esteem and educational performance
Szerző: Rodrigues de Oliveira Olney
Megjelent: (2019) -
Coding of self-motion-induced and self-independent visual motion in the rat dorsomedial striatum
Szerző: Nagy Anett Júlia, et al.
Megjelent: (2018)