A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében
Elmentve itt :
Szerzők: |
Jámbori Szilvia D. Molnár Éva |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
17 |
Kulcsszavak: | Hatékony tanulás - középiskolások - egyetemisták, Szándékos önszabályozás, Tanulási stratégiák - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/66218 |
Hasonló tételek
-
A szándékos önszabályozás, a mentalizáció és az időperspektíva kapcsolata fiatal felnőttek esetében
Szerző: Szél Erzsébet, et al.
Megjelent: (2021) -
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A reziliencia, az énhatékonyság és az iskolai kötődés szerepe a szándékos önszabályozás folyamatában
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szándékos önszabályozás jelentősége serdülő és fiatal felnőttkorban a társas támogatás, az identitásállapotok és a reziliencia tükrében
Szerző: Jámbori Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
Önszabályozás a tanulásban
Szerző: D. Molnár Éva
Megjelent: (2022)