A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerzők: Jámbori Szilvia
D. Molnár Éva
Testületi szerző: Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2019
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 17
Kulcsszavak:Hatékony tanulás - középiskolások - egyetemisták, Szándékos önszabályozás, Tanulási stratégiák - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/66218
LEADER 00894naa a2200193 i 4500
001 acta66218
005 20221108115322.0
008 200420s2019 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Jámbori Szilvia 
245 1 2 |a A szándékos önszabályozás és tanulási stratégiák lehetséges összefüggései középiskolások és egyetemisták körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Jámbori Szilvia 
260 |c 2019 
300 |a 49 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 17 
695 |a Hatékony tanulás - középiskolások - egyetemisták, Szándékos önszabályozás, Tanulási stratégiák - előadáskivonat 
700 0 2 |a D. Molnár Éva  |e aut 
710 |a Pedagógiai értékelési konferencia PÉK (17.) (2019) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/66218/1/pek_2019_049.pdf  |z Dokumentum-elérés