Change in attitudes to corporate social responsibility
In addition to decades of efforts on making the word sustainable, the achievements are often powerless. Attitudes to business and its social responsibility are continuously evolving. Changing personal attitudes is a key issue in the field. The research question of this paper is whether a change in a...
Elmentve itt :
Szerző: | Berényi László |
---|---|
Testületi szerző: | International Symposium on Analytical and Environmental Problems (25.) (2019) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2019
|
Sorozat: | Proceedings of the International Symposium on Analytical and Environmental Problems
|
Kulcsszavak: | Vezetés - vállalati, Marketing, Közvéleménykutatás, Felsőoktatás |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/64780 |
Hasonló tételek
-
Perception of corporate social responsibility in Hungary
Szerző: Varga Zita, et al.
Megjelent: (2018) - Corporate social responsibility for SMEs
-
Corporate attitudes towards climate change and their implications for corporate governance
Szerző: Málits Péter, et al.
Megjelent: (2022) -
The role of Corporate Social Responsibility in strong sustainability
Szerző: Málovics György, et al.
Megjelent: (2008) -
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – corporate social responsibility (CSR)
Szerző: Csécsei Tamara
Megjelent: (2011)