A technika szakos tanárképzés múltja, jelene, jövője

Over the 30 years of technology teachertraining: the experts in the country continuously developed the program together based on researches; the actual educational political and scientific expectations needed to be followed; teachers needed to be trained, who were well prepared for the problem orien...

Teljes leírás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kesztyűsné Dobos Katalin
Testületi szerző: Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2009
Sorozat:Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai
Kulcsszavak:Tanárképzés - technika
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/64203
LEADER 01255naa a2200205 i 4500
001 acta64203
005 20221108134611.0
008 191207s2009 hu o 1|| zxx d
020 |a 978-963-9927-15-5 
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 2 |a Kesztyűsné Dobos Katalin 
245 1 2 |a A technika szakos tanárképzés múltja, jelene, jövője  |h [elektronikus dokumentum] /  |c  Kesztyűsné Dobos Katalin 
260 |c 2009 
300 |a 187-190 
490 0 |a Tudományos és művészeti műhelymunkák: új utakon a Pedagógusképző Kar című konferencia előadásai 
520 3 |a Over the 30 years of technology teachertraining: the experts in the country continuously developed the program together based on researches; the actual educational political and scientific expectations needed to be followed; teachers needed to be trained, who were well prepared for the problem oriented teaching of technology based on demands of the public education. 
695 |a Tanárképzés - technika 
710 |a Tudományos és művészeti műhelymunkák : új utakon a pedagógusképző kar (2007) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/64203/1/tudomanyos_es_muveszeti_muhelymunkak_187-190.pdf  |z Dokumentum-elérés