Az önszabályozott tanulás kognitív és motivációs stratégiáinak összefüggései a mindsettel
Saved in:
Main Authors: |
D. Molnár Éva Szabó Éva |
---|---|
Corporate Author: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (16.) (2018) (Szeged) |
Format: | Book part |
Published: |
2018
|
Series: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
16 |
Kulcsszavak: | Tanulás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61524 |
Similar Items
-
Az önszabályozott tanulás és a szociálisprobléma-megoldás összefüggései 4. évfolyamon
by: D. Molnár Éva, et al.
Published: (2017) -
Az önszabályozott tanulás összefüggései az attribúció és az önhatékonyság szintjével 5. évfolyamon
by: Molnár Éva
Published: (2011) -
A naplózás módszerének lehetőségei az önszabályozott tanulás vizsgálatában
by: D. Molnár Éva
Published: (2014) -
Az önszabályozott tanulás jellemzői 4. és 8. évfolyamosok körében
by: D. Molnár Éva
Published: (2016) -
Családi és iskolai környezeti hatások érvényesülése az önszabályozott tanulás működésében
by: D. Molnár Éva
Published: (2015)