The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science a pilot study in Namibia /
Elmentve itt :
Szerző: | Kambeyo Linus |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Természettudományos nevelés - előadáskivonat, Tanulási motiváció - előadáskivonat, Értékelés - online - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61483 |
Hasonló tételek
-
The assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and scientific inquiry using paper and pencil in Namibia
Szerző: Kambeyo Linus
Megjelent: (2018) -
Assessing Inductive Reasoning, Scientific Reasoning and Science Motivation Cross-Sectional Studies in Vietnamese Context /
Szerző: Vo De Van
Megjelent: (2022) -
Assessing Namibian Students' Abilities in Scientific Reasoning, Scientific Inquiry and Inductive Reasoning Skills
Szerző: Linus Kambeyo
Megjelent: (2018) -
Online Assessment of Scientific Reasoning Skills and Motivation to Learn Science among Grade 5 and 7 Students in Northern Namibia
Szerző: Kambeyo Linus, et al.
Megjelent: (2019) -
Scientific Reasoning skills A theoretical Backgrounds to science education /
Szerző: Kambeyo Linus, et al.
Megjelent: (2018)