The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science a pilot study in Namibia /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kambeyo Linus
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2017
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 15
Kulcsszavak:Természettudományos nevelés - előadáskivonat, Tanulási motiváció - előadáskivonat, Értékelés - online - pedagógiai - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61483
LEADER 00878naa a2200181 i 4500
001 acta61483
005 20221108115359.0
008 190919s2017 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Kambeyo Linus 
245 1 4 |a The possibility of an online assessment of scientific reasoning, inductive reasoning and motivation to learn science   |h [elektronikus dokumentum] :  |b a pilot study in Namibia /  |c  Kambeyo Linus 
260 |c 2017 
300 |a 75 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 15 
695 |a Természettudományos nevelés - előadáskivonat, Tanulási motiváció - előadáskivonat, Értékelés - online - pedagógiai - előadáskivonat 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61483/1/pek_2017_075.pdf  |z Dokumentum-elérés