Predicting students' attainment in PISA mathematical and science literacy tasks
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hautamäki Jarkko Kupiainen Sirkku |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Teljesítménymérés - tanulóké - előadáskivonat, Tudásszintmérés - iskolai - előadásakivonat, PISA - előadáskivonat, Értékelés - pedagógiai - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61482 |
Hasonló tételek
-
The mediating role of time on task in explaining students' performance in figurative and numerical tasks of inductive reasoning
Szerző: Kupiainen Sirkku
Megjelent: (2016) -
Previous knowledge and task performance as predictors of girls’ and boys’ interest in low-stakes assessment tasks of mathematical thinking skills
Szerző: Vainikainen Mari Pauliina, et al.
Megjelent: (2012) -
Modelling students' choice of basic vs. advanced mathematics in upper secondary education
Szerző: Kupiainen Sirkku
Megjelent: (2017) -
Students' task solving efficiency on an online mathematics test
Szerző: Vidákovich Tibor
Megjelent: (2015) -
Mathematical literacy and the application of mathematical knowledge
Szerző: Csíkos Csaba, et al.
Megjelent: (2011)