Differences between resilient and non-resilient students based on school motivation, school attachment and self-efficacy
Elmentve itt :
Szerző: | Szabó Dóra Fanni |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Hátrányos helyzet - oktatásügy - előadáskivonat, Iskolai kötődés - előadáskivonat, Tanulási motiváció - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61448 |
Hasonló tételek
-
Methodological possibilities to identify resilient students
Szerző: Szabó Dóra Fanni
Megjelent: (2017) -
Dimensions of school attachment in elementary school
Szerző: Nagy Krisztina
Megjelent: (2017) -
The meaning of social resilience interdisciplinary status or a new viewpoint? /
Szerző: Mahler Balázs
Megjelent: (2024) -
Resilience in urban Sudan (RUS) a temporal analysis of social cohesion and resilience to tackle the consequences of climate and environmental change in urban Khartoum /
Szerző: Felci Vittorio
Megjelent: (2020) -
Resilience in the Hungarian education system results of a longitudinal program /
Szerző: Fejes József Balázs, et al.
Megjelent: (2016)