Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára? /
Elmentve itt :
Szerző: | Racsmány Mihály |
---|---|
Testületi szerző: | Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
2017
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
15 |
Kulcsszavak: | Memóriakutatás - előadáskivonat, Oktatáskutatás - előadáskivonat |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/61420 |
Hasonló tételek
-
A metakognícióelmélet 21. századi szerepvállalásáról - a számolási készség metakognitív és nem metakognitív komponenseinek példáján
Szerző: Csíkos Csaba
Megjelent: (2022) -
A matematikai problémamegoldást kísérő metakognitív stratégiák vizsgálata a hangosan gondolkodtatás és a videomegfigyelés eszközeivel
Szerző: Kelemen Rita, et al.
Megjelent: (2005) -
Metakognitív támogatás az alsó tagozatos matematikaoktatásban a szöveges feladatokhoz készített tanulói rajzok példáján
Szerző: Biró Fanni
Megjelent: (2022) -
Felnőttoktatás, élethosszig tartó tanulás oktatási stratégiák vizsgálata a felnőttoktatásban, az élethosszig tartó tanulás módszertana, helyzete Magyarországon. /
Szerző: Balázs Ferenc
Megjelent: (2019) -
Hatékony tanulási stratégiák az egyéni és az osztálytermi tanulás tükrében
Szerző: Nagy Tímea
Megjelent: (2011)