Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára? /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Racsmány Mihály
Testületi szerző: Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged)
Dokumentumtípus: Könyv része
Megjelent: 2017
Sorozat:Pedagógiai Értékelési Konferencia 15
Kulcsszavak:Memóriakutatás - előadáskivonat, Oktatáskutatás - előadáskivonat
Online Access:http://acta.bibl.u-szeged.hu/61420
LEADER 00810naa a2200181 i 4500
001 acta61420
005 20221108115408.0
008 190918s2017 hu o 1|| zxx d
040 |a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Racsmány Mihály 
245 1 0 |a Teszthatás, szétosztott tanulás, metakognitív stratégiák   |h [elektronikus dokumentum] :  |b mi a mondanivalója a memóriakutatásnak az oktatás módszertana számára? /  |c  Racsmány Mihály 
260 |c 2017 
300 |a 10 
490 0 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia  |v 15 
695 |a Memóriakutatás - előadáskivonat, Oktatáskutatás - előadáskivonat 
710 |a Pedagógiai Értékelési Konferencia (15.) (2017) (Szeged) 
856 4 0 |u http://acta.bibl.u-szeged.hu/61420/1/pek_2017_010.pdf  |z Dokumentum-elérés